torsdag 28 juli 2011

Vecka 9

Som det ser ut om schemat stämmer så går vi nu in i vecka 9. Spennnde :)
De senaste dagarna har jag mått prima, lite boobpain och lite snor och snörvel. Men annars tiptop.
Jag längtar tills vi carit hos doktoren och törs berätta för alla som vill veta, typ föräldrar :)

Jag försöker göra någon skoj plan på hur vi ska berätta för mammorna. Tänkte kanske köpa en body med texten världens bästa mormor och lägga i ett paket. Eller kanske säga att jag har hört värsta skvallret, vet du vem som ska bli mormor/farmor.... du! Mouhahah
Vi väntar tills det är lite mer säkert så mammorna får sprida sin vansinniga glädje till vem de vill. Så slipper dom spricka av hemlisglädje.

Vi planerar att be om ultraljud redan på första kollen nu, mest för att få veta om det är två eller en. Men jag tror att det ät två. Och tjejer.
 Pussel och Kräm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar