tisdag 19 juli 2011

Tråkigt.

Den här väntan är nog det värsta. Och jag har verkligen inte något tålamod överhuvudtaget, det ska gå fort, bli klart snabbt osv osv.
Men det måste ju få ta sin lilla tid dethär. Den ska bakas klart ordentligt! Inte fort och fel som jag gör med allt.
När man vaknar på morgonen och allt känns som vanligt (förutom världens tyngsta boobs) så jag tror nästan att när vi kommer till doktorn om en månad så kommer dom att säga- "nä, men du är inte gravid. Du har nåt annat fel"

Men jag har nu gått tre veckor över mensen och min mage knorrar och mina tuttar växer som fan.
Vad är det annars symptom på?
Särskilt när man haft oskyddat sex flera gånger i veckan de senaste månaderna..
Undra om jag kommer att begripa det när vi är på ultraljud.  Hoppas, annars blir det konstigt där i mars..
Pussel och Kräm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar