onsdag 13 juli 2011

Känns skumt

Idag har byxorna inte gått att stänga.. Eller jo, det går, med det är sjuukt obekvämt, och tidigare har detta inte stört mig nämnvärt, säg någon som inte brukar gå med liiite trånga brallor liksom.
Men nu känns det annorlunda som attan.. Det gick bara inte, jag fick knäppa upp dom lite hela tiden.
Först tänkte jag att jag nog bara behövde göra nummer 2, men även efter det så är det spänt.
Nä, jag har nog inte fattat det här än, att magen kommer att växa, och växa till en otrolig storlek.. Det är hur coolt som helst!

En annan sak, dom här tuttarna! OMG vilka booobs jag börjar bygga!
Dom har alltid varit ganska tilltagna, en lite slapp d-kupa, men nu ser jag ut som Pamela Anderson. Satan i gatan alltså!
Fast dom är ömma, som bara den. Det går knappt att krama sina vänner utan att man nästan tåras i ögonen. Och det sticker i huden eftersom den är sååå spänd.. Nä det blir till att smörja smörja smörja!

Vi har ju valt att inte berätta något förrän inskrivningen, mest för att det ska vara lite säkrare och även för att då kanske vi har fattat det själva lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar