torsdag 14 juli 2011

Mat!

Jag älskar att äta frukost, det är lätt det bästa på hela dagen. Helst bacon och ägg, leverpastejmacka och juice.Får jag läsa tidningen också, då mår jag bra. Men i morse, då var det inte skoj alls.
Jag var trött som faaaaaaan, och mådde rätt kasst. Halsbränna som heter duga och kissnödigast i världen.
Men iallfall så kände jag att jag inte skulle kunna äta dom fina baconsen om jag gjorde iordning dom. Och äggröra kändes bara fel. Så jag slänge ihop fil och frön istället, bredde mig ett par leverpastejsmackor och hällde upp juice. Redan här så känner jag att det inte kommer att bli bra.. Vovven ville gå ut, så jag tänkte passa på att hämta tidningen. Men ingen tidning har kommit.. Dumma.. Och vovven vägrar göra nummer två.
Och när ajg väl började äta min frulle, då smakade allt bajs och jag kunde bara äta ytterst lite.

Så idag kommer det bli en såndärn dag, en dag när man missade frukost och får lov att betala ett högt pris. Illamåendet. Blää.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar