fredag 15 juli 2011

Sovit!

Som en dröm har jag sovit inatt, kanske mest för att jag somnade innan tio. Jag får såna inslag av trötthet så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Jag och sambon funderar på att skaffa en sån vagga man hänger i taket, det skulle vara hur najs som helst. Jag fantiserar och planerar, tygbjölor och barnvagnar, men samtidigt så vill jag inte planera för mycket, det är ju ändå bara vecka 6 eller nåt och saker och ting kan fortfarande gå fel. En av tre graviditeter innan vecka 13 slutar i missfall. Och efter det är det har det sjunkit till 15%.  Det är läskigt att tänka på det också, så jag försöker låta bli.
Istället tänker jag att blir det så blir det, och om det inte blir så får vi påét igen bara. Dör fostrer av sig själv och man har skött sin kropp bra så var det något fel på fostret från början. Det är naturlig sållning. Jag vill tro det iallafall. Det känns lättare för mig att hantera möjligheten för missfall.


Pussel och Kräm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar