torsdag 1 september 2011

MVC och Inskrivningen

Den 29 augusti så pallrade jag och min kärlek iväg oss till MVC och skriva in oss. Prata lite om hur vi mådde och hur det kändes och så.
Sen tog hon lite blod och grejer för att kolla värden och annat. OCh jag måste säga, fy fan va frisk jag är! Haha! Blodtrycket var helt okej, och alla värden var också finfina. Kissprovet var det heller inga problem med.
Det var inte kul när hon skulle ta blodet bara. Min ådror ville inte hjälpa till utan smet iväg och vägrade ge ut nå blod.  Men efter fyra stick så hade hon så det räckte. Det jag fick av besöket förutom massa papper och information, var ett saftigt blåmärke i armvecket. BLÄ.

Nu mår jag även så jävla fint hela tiden, lite gasig bara, men det är jag ju ändå.
Man känner sig som en bluff när man sitter där. Ingen mage, inget illamående, ingenting. Eller iofs asstora onda boobs.. MEN ändå! Jag har forttfarane liiite svårt att tro på det.
Pussel och Kräm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar